Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Zaštita granica je naša najviša ustavna obaveza

Komentari (33) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 04 oktobar 2015 22:32
Dragan, Katun
Slažem se da je migrantska kriza izuzetno opasna po nas, i da aktuelna vlast izuzetno neodgovorno pristupa i ovom problemu.
Preporuke:
28
2
2 nedelja, 04 oktobar 2015 22:37
Gradimir
Sve zemlje, a posebno članice Evropske unije (EU), štite svoje granice, jer to vide kao najviši nacionalni i državni interes. Zašto niko ne pita zašto „migrantska trasa“ ne ide u kontinuitetu teritorijom EU: od Grčke, preko Bugarske, Rumunije, ka Mađarskoj i dalje? Grčka i Bugarska su svoje zidove prema Turskoj počele da grade mnogo pre ove krize, Sofija je izvela i vojsku na granice prema Grčkoj i Makedoniji; verujete li da Budimpešta svoje barijere na granici s našom zemljom gradi samostalno, bez dogovora sa Berlinom…?


Pa ne idu kroz ove države jer im ne daju. Brane svoje. A šta mi? Glumimo neke humane ljude, a prikrivamo da nismo sposobni da zaštitimo granice
Preporuke:
30
1
3 nedelja, 04 oktobar 2015 22:40
Ostojic
Ustavna obaveza jeste, ali ajde mi navedi broj stranka koje postuju Ustav?
Skoro ni jedna
Preporuke:
27
0
4 nedelja, 04 oktobar 2015 22:41
Forever Jang
Al se neššto razmileli DSS-ovci ovde. Ovaj portal će se uskoro zvati DSSPM, još samo da se oglasi Sanda.
Preporuke:
15
31
5 nedelja, 04 oktobar 2015 22:58
NSPM Web
@Forever Jang

Nenad Popović već duže vreme nije u DSS-u, a mi smo se već odavno navikli da nas svi, ili skoro svi, odreda svrstavaju u ovaj ili onaj koš.

Zapravo, kada bismo skupili sve komentare koji nas svrstavaju u ove ili one, mislimo da bi se sve partije i tajne službe našle na tom spisku.

Ipak, više bismo voleli kada bi se javno mnjenje, posebno pojedinci iz njegovog patriotski ili rodoljubivo nastrojenog dela, malo uozbiljili i shvatili da je potrebno saslušati svakog ko ima nešto da kaže sa "te strane ograde".
Preporuke:
32
6
6 nedelja, 04 oktobar 2015 23:00
Mateja
Jako dobar tekst gde je jako dobro napisano...Slažem se da pravimo prihvatne centre kako nam niko nebi zamerio ali i da time ugrožavamo svoj narod gde je ludost to raditi...Moramo doga da se rešimo i da počnemo da gledamo šta je najbolje za nas same jer to je jedan od koraka za uspešnu i moćnu državu...Previše je opasno ne obraćati pažnju na ovoliki broj migranata....
Preporuke:
23
0
7 nedelja, 04 oktobar 2015 23:01
Hrvati
Al ne voli Popović Hrvate :) Tako jeeee
Preporuke:
19
1
8 nedelja, 04 oktobar 2015 23:02
Dragoslavić
O kakvoj ustavnoj obavezi priča ovaj čovek?
Uatav je suspendovan kada je vlast na čelu sa vučićem, Nikolićem i Dačićem izvršila državni udar potpisivanjem briselskih sporazuma tj. predajom Kosova i Metohije. Mi Ustav nemamo, Ustavni sud džaba plaćamo. Ako gospodin nije dosad primetio molim vas da mu neko saopšti da mi živimo u diktaturi jednog čoveka.
Preporuke:
22
0
9 nedelja, 04 oktobar 2015 23:06
Petar
Zar je moguće da neko misli kako je u redu biti human i na ovaj način pomagati tom narodu.. Debelo greši ali naravno nama će se to tek kasnije obiti od glavu jer je žalosno na taj način zenemariti svoj narod koji ima previše svojih problema..Mi moramo da gledamo naše interese i da na sve moguće načine pokušamo da sami sebi pomognemo jer osim brackog naroda niko nam drugi neće pomoći....Čestitam pojedincima koji nas odavno upozoravaju na ovako nešto i koji se ne stide da kažu šta misle naglas......
Preporuke:
13
0
10 nedelja, 04 oktobar 2015 23:16
Srba
Vlast mora odmah da reaguje na ovo jer se tiče našeg naroda i nas samih, moramo da se zaštitimo sa zidom jer nepostoji mogućnost drugačije.Stiže nam ogroman broj ljudi a sve im je zatvoreno i biće im sve teže da prođu samim tim će morat negde da ostanu a to je kod nas naravno...Mi imalo mnogo problema kao što je slaba zaposlenost, otpuštanja na svakom koraku i ti što ostanu imaju mizarne plate, ogroman odliv mladog stanovništva jer ovde nemaju gde da se zaposle, izumiranje sela i umalo da zaboravim i najveće među njima otimanje naših manastira od strane albanaca pa zaista i na sve to još i migranti pa zaista mnogo je... Bravo za teks bar se vidi da je nekome stalo do naroda koji je davno zaboraljen.....
Preporuke:
16
0
11 nedelja, 04 oktobar 2015 23:36
Žuti
Samo rusi mogu nama da pomognu. A izgleda je jedini Popović koji može da ga dovede kod nas.
Preporuke:
19
1
12 nedelja, 04 oktobar 2015 23:37
Lepi
Pa mala i srednja preduzeća i održavaju ovu državu u životu. A država im ne uzvraća ni malo, barem neke beneficije.
Preporuke:
9
0
13 ponedeljak, 05 oktobar 2015 00:19
nsss.rs
Mi smo krivi jer smo u prošlosti imali neodgovorne političare koji su dopustili da Hrvatska u Srbiji ima sve, a da Srbija u Hrvatskoj nema ništa.

A ko su to- "MI"?
Da ste pitali narod, svi vi koji ste se izređali posle 5-og oktobra 2000-te na ovoj ili onoj funkciji, u Vladama, Predsedništvima, Odborima za ovo ili ono- svakako ne bi tražio da se tako radi.
Upirite prstom u pojedince, a ne u "sve nas". Prisetite se- te godine, 2000-te, mnogi od nas nisu bili za tu Vašu "promenu"; Vi, koji ste ih uveli- preslišajte se melju sobom- ko je kriv.
Jer- svako, ko je onda glasao za Miloševića- sigurno nema ništa sa ovim što se događa danas, u "demokratiji".
Prvo da čujem "izvini, narode- uprskali smo"; tek posle toga možete da pričate ovakve priče i dajete predloge- kako dalje.
To se zove- kredibilitet.
Ono, na čemu se zasniva autoritet i kompetentnost za deljenje saveta...
Preporuke:
17
0
14 ponedeljak, 05 oktobar 2015 05:00
Marko Gay
@ nsss.rs

Srpski narod u celini, a ne samo pojedinci, snosi odgovornost za razvoj dogadjaja. Zato sto je sve vreme od 5. oktobra 2000-e u politickoj ponudi imao stranku koja nije bila za 5. oktobar i sve vreme se zalagala za ponistenje "tekovina" te zapadne revolucije.

Ta stranka se zove Srpska radikalna stranka i srpski narod joj nikad na izborima nije poklonio dovoljno poverenje da moze da vlada. Na poslednjim izborima, Srbi su svojim glasovima tu stranku isterali cak i iz parlamenta. :)

Prema tome, ne znam kako se moze reci da to nije bila odluka naroda.
Preporuke:
8
4
15 ponedeljak, 05 oktobar 2015 09:09
Boško
Zaštita granica je naša najviša ustavna obavezaKoje "granice" i koje "države i ustava".

Odrekli smo se svih Srba sa druge strane Drine, u Južnoj Srbiji i na Kosovu, i nije nas bilo briga za proterenih 685 hiljada Srba, jer "Srbija nije u ratu" i poštujemo "titove granice" a sada se pojavio strah da će zauvek nestati kukavički gen rasprostranjen u Stradiji.

"junaci" po Srbiji bi tukli i zatvarali žene i decu iz Sirije ali im nije palo na pamet da pomognu svojim sunarodnicima koji su ubijani i proterivani zadnjih 75 godina i dan danas.

"patriota" u Stradiji posle dobrog jela kupljenog u hrvatskim trgovinskim ili "evropskim" lancima zapali hrvatsku cigaru

i "srbuje" po internetu

A kako bi bilo "junačine" da oslobodimo Kosovo, Južnu Srbiju, Srbe u Bosni i povratimo teritorije otete od ustaša.

Tri godine jašu naprdnjačko-komunistički primitivci "junake" kao običnu marvu, a vi samo ćutite i "pasete"
Preporuke:
6
0
16 ponedeljak, 05 oktobar 2015 10:12
Velja Nešović
Kako se izboriti sa proizvodima iz EU koje naša vlada forsira. Iz vlade ne planiraju razvoj srpske proizvodnje jer ne ulažu koliko bi trebalo, već planiraju rast uvoza iz EU. A o zapostavljanju mogućnosti izvoza u Rusiju da i ne govorimo. Teško nama s njima.
Preporuke:
5
0
17 ponedeljak, 05 oktobar 2015 10:20
Preporod Rusije
Pitanje za sve one koji osporavaju Putina - šta je to što je loše Putin uradio za Rusiju ako imamo u vidu kakvu je Jeljcin ostavio? To je bio posustali džin koji ne samo da je bio slab iznutra nego se Rusija nije pitala ni u jednoj ozbiljnijoj organizaciji (Tako su i nas bombardovali zapadni "prijatelji", što kaže Vučić, uprkos ruskom protivljenju. Putin je razlog ekonomskog, političkog, vojnog i svakog drugog uspona Rusije. Bilo bi pametno biti najbliži prijatelj Rusije i učiti na njihovom iskustvu. Jer odnos snaga u svetu se menja, s Rusi dolaze sve jači...
Preporuke:
8
0
18 ponedeljak, 05 oktobar 2015 10:23
Ivan Urošević
Jednostavno je, srpski političari su potkupljeni da rade za Hrvatske interese, a iznad svega interese EU. Ne treba naročito biti pametan da ovo shvatite. Do odlaska ove garniture neće ni biti napretka.
Preporuke:
7
0
19 ponedeljak, 05 oktobar 2015 11:21
Betelgeuse
Pustite ovog Zauvek Mladog kraju. Meni je potpuno nejasno kako neko može biti na strani propasti vlastite zemlje, kakav je u ovom slučaju Forever Jang. Takođe, potpuno mi je nejasno kako se može biti uz ovu ili onu opciju koja žrtvuje državu, dakle u suštini žrtvuje SVE i to celo izlaže riziku nestanka. Što se mene tiče a nadam se i ogromne većine patriota, ne postoji politička opcija koja je datost, već podržavam SAMO ONE KOJI rade u korist Srbije i srpskog naroda. Biti veran opcijama decenijama, a one menjaju svoje programe kako vetar duva, je definicija ludila. Jedino što bi trebalo da je večno je Srbija, a ko će se za takvu Srbiju boriti, i kako se ta partija zove, je nebitno. Srbija IZNAD svega! U ovom trenutku je to SAMO DSS i patriote okupljene oko NSPM, prvenstveno mislim na ĐV i SA, a ako i oni zakažu... Dakle, ne mogu biti socijalista, komunista, desničar ili levičar zauvek, već samo dotle dok se bilo koja od tih opcija BORI za Srbiju!
Preporuke:
4
0
20 ponedeljak, 05 oktobar 2015 11:22
sa isppaše, Katun
za boška

Pre nekkooliko godina, ovde, neeko napisa da je bgd.neprijateljski grad, smatrao sam, a isto smatram i danas da je u pravu.
Namma zameraš,isto činiš.
Baš je dobra ova oottava.
Miitrovdan će skoro,
Preporuke:
1
0
21 ponedeljak, 05 oktobar 2015 11:24
Cviko
Dok je bilo JNA, granica se dosta dobro čuvala, mada ne uvek uspešno. Setimo se ustaškog upada ... Danas je "peti oktobar". Upravo su "petooktobarci" doneli odluku o ukidanju graničnih jedinica Vojske Jugoslavije odnosno Srbije. Tvrdili su, da će granica biti bolje obezbeđena ako taj posao obavljaju granične policijske jedinice. Sada vidimo rezultat od toga. Istini za volju, slabljenje granica počelo je još u SFRJ... Sistemstski su razarane službe bezbednosti... Kada je am. ambasador, upozoriio grupu oficira JNA, da ne hapse političare 1991 g., oni su shvatili da imaju krticu u svojim redovima... I da ne širim temu, Amerika je kriva za sve, pa i za migracije. "Petooktobarci" su bili i ostali peta kolona američke politike kod nas. Da stvar bude gora i sadašnji zvaničnici kažu da su nam Ameri prijatelji. Prijateljstvo je stečeno bombardovanjem. Da li smo prijatelji ako nismo u mogućnosti da im uzvratimo istom merom, kako bi učvrstili to prijateljstvo?
Preporuke:
4
0
22 ponedeljak, 05 oktobar 2015 11:31
Betelgeuse
Boško, ti si nesrećan čovek, ali na stranu to, već i izmišljaš. Pošto očigledno LAŽEŠ, A DOKAZ JE OVO ISPOD, da ti objasnim:

"junaci" po Srbiji bi tukli i zatvarali žene i decu iz Sirije ali im nije palo na pamet da pomognu svojim sunarodnicima koji su ubijani i proterivani zadnjih 75 godina i dan danas.


Ne bi "junaci" po Srbiji ni tukli ni zatvarali Sirijce, odakle ti to uopšte, iz kojih košmarnih snova si to izvukao, već "junaci" bi da ZAŠTITE SRBIJU od islamizacije! Da, da se lepo "izbeglice" vrate odakle su došli, da se Srbija OGRADI! Važnija je DUGOROČNA politika koja se bori za očuvanje sopstvenog identiteta, nego šta tipovi kao Boško misle. Da ne bi posle bilo - "e da smo znali", "gde nam je pamet bila","ovo isto kao 1918." Dosta je toga Boško, Srbija SE ODBRANITI MORA, a ako si protiv, bujrum, nisi ni prvi ni poslednji!
Preporuke:
6
0
23 ponedeljak, 05 oktobar 2015 11:51
Lovre
Šta sad hoće taj Popović?!

Kakva ograda?

Prvo nemoguće je podići ogradu prema Makedoniji jer nije to teren ko Vojvodina.
Drugo šta bi se time postiglo uopće?

Srbija ima belu kugu a smetaju joj izbeglice, sramota!

To su ljudi iz starih civiliziranih područja.
Oni mogu puno doprineti razvoju ekonomije u Srbiji.

Namesto da ih se pridobije da ostanu u Srbiji ekstremista Popović smišlja kako da ih zagradi žicom.

Što se tiče Kosova to je izgubljena stvar što se pre pomirite s tim to bolje.
Preporuke:
0
11
24 ponedeljak, 05 oktobar 2015 11:57
Miroslav
Treba da radimo na tome da se srpski izvoz poveća, kako u zemlje EU tako i u Rusiju. Mora da postoji i kancelarija za saradnju sa Rusijom na državnom nivou. Moramo da se razvijamo, da istražimo rusko tržište i pojačamo proizvodnju onoga što njima manjka.
Preporuke:
4
0
25 ponedeljak, 05 oktobar 2015 12:03
Ilija Pavić
Mala preduzeća za razliku od velikih posluju u plusu i sve obaveze plaćaju na vreme. Kad bi država stimulisala to samozapošljavanje i zapošljavanje manjeg broja radnika bila bi itekako na dobitku. Umesto što velikim firmama oprašta dugove i daje basnoslovne olakšice i subvencije.
Preporuke:
5
0
26 ponedeljak, 05 oktobar 2015 12:07
Milena Stojković
Mi po svaku cenu želimo u EU, a ona se raspada po svim šavovima. I umesto da prvo ojačamo svoju ekonomiju, mi mislimo da ćemo ulaskom u EU rešiti sve svoje probleme. E pa ne ide to tako. I što pre to shvatimo, svima će nam biti bolje! Najbolja nam je pozicija nepristupanja toj zajednici, ali aktivna saradnja sa ovim zemljama.
Preporuke:
5
0
27 ponedeljak, 05 oktobar 2015 14:48
boban
Ovako govori ozbiljan drzavnik,koji se dokazao I u privatnom biznisu.Nije filozof bez radnog iskustva .Pitanje je samo imaju li Srbi mozga I postenja da ga prepoznaju?
Preporuke:
4
0
28 ponedeljak, 05 oktobar 2015 14:50
@Lovre
Lovre, pa i u Hrvatskoj je bela kuga, i kod vas izbeglice mogu doprineti privrednom razvoju. Pa zašto ih ne prihvatite nego dižete urnebesnu buku protiv Srbije koja ih navodno knališe prema vama.
Preporuke:
5
0
29 ponedeljak, 05 oktobar 2015 15:03
Boško
Betelgeuse
Srbija SE ODBRANITI MORA


Klasičan komentar čovek ispranog mozga "da je Srbija" tamo gde on živi u granicama titove "avnojevske" Srbije minus izdato Kosovo od Miloševića.

Svojim "komentarom" samo potvrđuješ da sam u pravu.

Odrekao si se svih Srba da bi sačuvao svoj stančić opljačkan u miloševićevoj "privatizaciji"
Preporuke:
2
0
30 ponedeljak, 05 oktobar 2015 15:07
Vladimir
Odbrana i očuvanje zemlje je najvažnija stavka u ustavu, a mi je ne poštujemo. Treba da se zapitamo koliko smo se izgubili kao nacija.
Preporuke:
3
0
31 ponedeljak, 05 oktobar 2015 15:30
Veljko
Kada bi se smo malo više Srba opametilo i shvatilo ovu koliko je ovo ozbiljna situacija i da smo došli do toga da sve više stanovništva gubi nacionalni identitet i da ne primećuje u šta nam se država pretvorila.
Preporuke:
3
0
32 ponedeljak, 05 oktobar 2015 15:33
Od kada?
Granice i zashtita Srbstva vam nisu padale napamet od 1918.
Nemate shta shtititi danas.
Hrvatska, Balije i Arnauti ce vas prihvatiti ako ste srecni, u protivnom Bulgari i Rumuni.
Preporuke:
1
3
33 ponedeljak, 05 oktobar 2015 16:57
Nemanja
Šta vredi Popoviću kada nema ko da čuje ovo jer je narodu ispran mozak i ne razmišlja svojom glavom. Sve su nam uzeli i mi se ništa ne pitamo. Da je sreće da neko ima snage da pokrene ovaj narod.
Preporuke:
3
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner